Pagina's

zondag 11 februari 2018

Route 66

Hey dames,

Wat leuk dat jullie weer komen neuzen op mijn blog. Ik zie dat ik inmiddels 100 volgers heb (welkom Marjan!), wauw het is er toch een keer van gekomen, hihi! Dit verdient een Candy, die ik binnenkort ga weggeven. Daarover snel meer, ik moet nog even wat bedenken! Nu eerst mijn kaartje, een stoere mannenkaart deze keer. Ik heb de schommelkaart gebruikt wat de uitdaging is bij de Egel, ze hebben er zelf een patroontje bij gezet, kan dus niet mislukken ;).

  
Ik heb het knipvel Industrial met stoere 'on the road' plaatjes en het DP Vintage van StudioLight hiervoor gebruikt. Daarbij de stans van Amy Design (een paar hoekjes van gebruikt) en verder een labeltje en een tekststempel van MD. De basic shapes mal van MD is perfect voor dit soort 'labels' die ik heb vastgemaakt met een splitpen. En meer heeft een mannenkaart niet nodig vind ik. Die mannen houden niet van frutsels, toch?
Met deze kaart doe ik mee bij:
 
Hier is het het weekend van de Carnaval, de optocht is begonnen. Dus het is vakantie hier en veel mensen gaan op wintersport. Ik werk gewoon volgende week, misschien een extra dagje vrij zodat we er een dagje op uit kunnen. Voor de wintersporters: Hals und Beinbruch en voor de carnavallers: Alaaaf! Hoe dan ook: veel plezier en een fijne zondag verder!! Groetjes Ela


11 opmerkingen:

  1. Stoere kaart, een heel leuk model!
    Leuk dat je weer meedoet bij onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoere variant heb je van de schommelkaart gemaakt Ela. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor, mooie en stoere kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model en mooie kaart.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stoere kaart Ela!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige uitvoering van een vouw-techniek kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging bij DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg gaaf gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker stoer. Super gedaan. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi just love the shape and the papers you have used thank you for joining us in The Sketchy Challenges :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten, ik lees ze met heel veel plezier!
Creatieve groetjes, Ela